Ahogyan a személyes megjelenésünk terén is ügyelünk arra, hogy előnyös képet mutassunk magunkról, a tudatos öltözködéssel hatásosabb fellépést kívánunk elérni, úgy cégünk imázsának alakulását sem bízhatjuk a véletlenre. Egyre több vezető ismeri fel a megjelenés, az arculat, a stílus, valamint a környezet minősítésének a  fontosságát, a hírnév erejét.

A hírnévben rejlő erőforrás
„Ha pozitív hírnevet akarsz, törekedj olyanná lenni, amilyennek látszani szeretnél” – Szókratész megfogalmazásánál aligha találunk kifejezőbbet a hírnév fogalmának meghatározására. A hírnév olyan energia, amely hosszútávú előnyöket biztosít a cég számára.

Mindenünkkel kommunikálunk
Nem lehet nem kommunikálni, hiszen ahogyan a megjelenésünkkel, gesztusainkkal, viselkedésünkkel sok mindent elárulunk magunkról, úgy egy terített asztal vagy egy lakás berendezése alapján is kialakul bennünk egy kép a tulajdonosáról.

Cégkommunikáció, tudatos imázsépítés
Így van ez cégek esetében is: a külső megjelenésből, az arculatból, az ügyfelekkel való bánásmódból vonunk le következtetést a szervezet egészére. Egy belső meggyőződés alakul ki bennünk, ami alapán szimpátiát vagy ellenszenvet vált ki belőlünk a látvány vagy megtapasztalás. Mindez az adott cég imázsa, amely szakszerűen kiválasztott PR eszközökkel tudatosan formálható, építhető.

Ismertnek és elismertnek lenni minden vezető álma
Gondoljunk egy adott cégre vagy személyre. Mi jut eszünkbe róla? Hogyan ítéljük meg? Jó vagy rossz benyomásunk van vele kapcsolatban? A pozitív megítélés, a megbecsültség a cég és a vezető értéke, melynek felkeltése és életben tartása a PR szakember feladata.